ONSDAG

Ja, önskelistan som jag antagligen la ut igår var inte meningen att
den skulle synas. Jag har bara gjort den för att komma ihåg saker
jag vill ha tills jag ska skriva den på riktigt :P Mamma och Therese
har nämligen efterlyst en sådan.
Men när jag ska ta bort den så finns inte inlägget om man trycker på "arkiv"
Konstigt ?!
Även att när jag har komenterat så är mitt namn borta. Det går ju att
klicka i "kom ihåg mig" och det gör jag jämt. Men nu dom senaste gångerna
har det varit borta?! Aja..

Och jag vet att länken ledde till en hårtork, men man måste byta till rätt sida
för att komma till locktången :P Det är som ett kit, med tre olika storlekar på
lockar, spirallockar, krus och platttång. För ett bra pris. Inte så illa va? =)

Idag har jag prov kl.15. I matsalen tydligen. Jag har då aldrig gjort ett prov i
matsalen. I aulan brukar det väl vara?! aja..
Så jag måste plugga lite nu då.. Sedan ska jag åka tåget 12.56 =)
Får gå på stan ett tag också då. Leta lite julklappar kanske?! Fast jag vet inte
riktigt vad jag ska leta efter.
men men..

Nu ska jag äta upp min sista rågkakebit. Det blir mycket godare om man värmer
brödet lite innan man häver på smör och ost. =) Lite mer nybakat på det viset =)

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Therese

men nu är ju önskelistan borta?

2008-11-19 @ 09:31:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag vet. jag fick bort den. Den hade hoppat långt ner på "arkiv listan" =)

2008-11-19 @ 10:07:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0