PINK - I LOVE !

Har lyssnat på Pinks nya låtar från det nya albumet. och jag måste bara säga att jag älskar henne!
Har alltid gjort och kommer alltid göra! :D Hon är så bra, och låtarna är obeskrivligt bra!
FY FAN VILKET JÄVLA BRA ALBUM!

Please don't leave me
Såå bra!
 

Bad Influence
Love it! Såååå bra den med!
 

Glitter in the air
Alltså, den här älskar jag! Den är så fin. Jag ryste i hela kroppen och tillochmed
en liten tår kom. världens finaste låt..! Min nya favorit, absolut! En till fin låt som
finns med är I don't belive you.
 

Funhouse
Rolig och bra låt! =)


Sen är alla andra låtar och skitbra, men kunde ju inte ta med alla =)
Men alla är jättebra, lyssna genom dom, ni kommer älska dom, tro mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med! Älskar henne! =)

2008-11-15 @ 15:13:28
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Erica:)

jag håller med er hon är bäst! Superfin blogg förresten:)

Kram Erica

2008-11-15 @ 16:38:29
URL: http://eericafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0