RENSNING

Nu har jag och Pär nytt rensat ur Pärs garderob.
Jag hittade fina kläder jag tyckte han skulle använda =)
En liten del blev slängd och lite skulle Affe få. Sånt som krympt i tvätten och så.
Man ska inte torktumla kläder.
Men det resulterade iaf. i en garderob med lite mer ordning och luftigare, förut
låg allt hullerombuller. Och även jag fick en liten extra hylla till mina kläder =)
Det är bra, för byrån är proppfull!


Även en ny design igen. Jag lessnade på den förra. Men nu är jag ganska nöjd (igen, som jag alltid är i
några dagar, sedan vill jag ha nytt)
Iaf. med headern. Bakgrunden kunde väl ha varit lite roligare. Men men =)

Nu ska jag ta en sväng om med damsugarn.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

nee jag gillade den lila bättre...

2008-11-08 @ 18:04:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

fast den där blomman på headern gillade jag =)

2008-11-08 @ 18:06:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0