SJUK

Jag skulle ha stannat hemma idag.
När jag hade satt mig på bussen fick jag världens huvudvärk,
och det blev bara värre och värre ju närmare skolan jag kom.
Är så konstig i halsen att jag mår illa. Usch, jag vill inte vara sjuk!!!
Så jag frågade Sara ifall jag kunde få skissa på mitt lapptäcke hemma
ist. Och det fick jag.
Men bussen gick ju ändå inte förren 12.15. Så jag gick på stan, som jag
hade planerat att jag skulle göra. Trodde faktiskt jag skulle komma hem
med några klappar. Men nej då.. Bara en BH och en ring till mig själv :P
Men jag har iaf. sett ut en present till Pär och en till mamma. Jag behöver
bara smakråd nu! Jag hatar att gå på stan själv. Jag måste ha nån med mig
att fråga om smakråd! Så på torsdag blir mamma smakråd till Pärs presenter.
Dom andra 2 sakerna jag tänkt köpa måste jag väl också hitta där?! Annars blir
det nog en till tripp till sundsvall nått tag.
Och mammas present behöver jag smakråd av therese, eftersom vi skulle köpa
tillsammans. Tror jag?!

Jag tror faktiskt jag kommer lyckas bra med klapparna i år =) Jag känner mig riktigt
nöjd med vad jag har köpt och vad jag ska köpa. Fast till Patrik har jag ju inte kommit
på något än. Mamma skulle ringa och höra vad han ville ha sa hon, men än har jag
inte hört nånting..

Har ju även sett massa julsaker på jysk och rusta som jag vill handla.
Det känns som mina pengar inte kommer att räcka till?! =/

Även idag när jag satt på bussen så fick jag sommarkänslor (???) !!
Nej, jag vill inte ha sommarkänslor nu! Julkänslor ska det vara först!
Jag vill inte börja längta till sommaren redan, då kommer det gå så segt innan
det blir..

Näe, nu ska jag gå och plocka ihop disken sedan ska jag göra en kopp te och lägga
mig och vila!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0