SÖNDAGSMYS

Igår när jag kom hem från sörfjärn, hade Pär tänt lite ljus och sedan
såg jag att han hade köpt glögg och pepparkakor =) Mys!
Sedan åkte vi på ica och fixade lite mat, spagetti m. köttfärssås och vitlöksbröd.
Mumma!
Efter det blev det dags för binglotto, glögg och pepparkakor! =)
Och jag hatar Lotta Engberg! Hon är så dålig!!
Iaf. så fick jag fyra i rad på alla bingo men vann inte ett skit! Fy fan va sur jag blev.
Blev inte bättre av att Andreas skickar sms till Pär och säger att han vann en
hundring :P skrytmåns! haha
Jag vill ju också vinna! Och vart har alla utlottningar tagit vägen? Förut lottade dom ju
ut hur mycket som helst. Bilar och grejer, men inte nu!?
Och hade jag fått bingo och kommit fram så hade jag fått färgfemman! :D haha
För jag sa att jag skulle ta den röda kupan, och där var färgfemman. Sedan skulle jag ha
tagit nummer 3. 3 och 5 är mina nummer, har alltid varit. (inte för att jag vunnit nått men
det är bara så) Och vad var bakom trean, JO 1 miljon.
Aahh!
Nu ska jag fan spela nästa vecka också och vinna!! :P
Sedan vart det Dukes of Hazzard, men somnade ganska fort efter att jag lagt mig i sängen.
Kollade även lite på Sanningens ögonblick. Fy fan...
"Har du någonsin sett till att någon av din systers pojkvänner har gjort slut med henne?"
-Ja, man har ju en liten fot i spelet. Han passade inte in så då såg jag till att han inte var med längre.
Idiot! Fy fan vad jag hade blivit arg om jag var hennes syster. Som att hon ska bestämma
vem systern är med.
Näe, jag kan inte kolla på det programmet utan att bli arg.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag sa oxå den röda kupan bägge gångerna!! =) jag fick oxå 4 i rad på alla bingos. sist på "finalchansen" så jävla surt, fick det rätt tidigt oxå!

2008-11-10 @ 09:17:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0