STÄDA, STÄDA, STÄDA

Nu har jag städat! =) Har plockat ihop disken, kört igång diskmaskinen med en ny last disk. Städat på bänken/bordet/diskbänken.
Städat upp alla påsar jag har sparat på mig och tryckt in under lillbordet i tv/sovrummet.
Vädrat och  bytt sängkläder. Slängt i en tvätt.
Torkat damm, som det fanns riktigt mycket av. Vattnat blommorna.
Ja, jag känner mig duktig =)
Nu är det bara damsuga kvar och lite mer dammtorkning.
Även att jag älskar att öppna alla fönster dörrar och vädra när det är vinter. Kanske inte är riktig vinter än men ja.
Det luktar så fräscht och det blir lite kyligt och då känns det rent ! haha.

Näe, nu kallar tvättmaskinen så nu blir det en till tvätt!

Ha en bra lördag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0