STADEN HUDIKSVALL

Igår efter skolan skullle mamma och jag gå på stan.
Vi började på jysk. Där handlade jag två tomtar, ljus :)
Vi fortsatte på dollar och där hittade jag mycket jag ville ha.
Massa julsaker. Men plånkan sa ifrån. Även fast det är billigt
så plockar man ju på sig så många saker och då blir det inte
billigt längre. 331 kr gjorde jag av med där. Mamma tyckte synd om mig
för att det blev så dyrt, så hon betalade gardinerna :D haha. (ja, jag är fattig som få)
Hon köpte även en karamellburk åt mig som jag blev kär i !
Hon är bra snäll hon :)
Sedan åkte vi ner på stan och jag började leta julklappar till Pär.
Trodde jag skulle behöva åka därifrån utan nånting igen. Men jag hittade
dom 2 saker jag hade tänkt att jag skulle hitta. Men än är jag inte klar
med hans julklappar. Hittade även en åt pappa :) Så nu vet han inte vad
han ska få iaf. Och mamma har jag ju sett en sak till redan. Om det/den finns
kvar. Får köpa det nästa vecka.

Karamellburken och Tomtarna :)
  
 
Tomte med ljus som man ska tända varje dag ända tills julafton och gardiner. :)


Sen skulle vi åka och handla mat och jag hade ju självklart glömt inköpslistan
hemma. Så jag glömde ju hälften.
Men men.. Pepparkaksdeg kom jag på när jag såg att en framför hade handlat det.
(jag tänker inte stå och göra egen..) Jag som ville baka pepparkakshus i helgen.
Men men..
När jag kom hem packade jag upp alla påsar, sedan kom Pär hem. Vi åt kebab.
Typ halv nio på kvällen.. Det är nog något som jag aldrig kommer kunna bli less på.
Hemmagjorda såklart. Men hemmagjort goood vitlökssås. Mmmums! =)
Ja, jag är en riktigt onyttig människa..
Sen vart det "Vad blir det för mat?" och jag älskar det programmet. Han är så virrig och rolig!
haha. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

åh en sån där hade eddie förut, dom var ju skit god! det var bara typ jag som åt av dom när vi var och hälsade på oxå haha

2008-11-28 @ 21:14:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, du får komma hit och äta av dom om du vill. Det känns som man skärt sig på tungan efter man har ätit dom.. =/

2008-11-29 @ 08:16:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0