TOP TRE - DÅLIGA REKLAMER

Dessa är just nu dom reklamer jag hatar mest!

• 3 reklamen när dom sitter och pratar med varandra vid middagsbordet.
och "mamman" pratar med fulla munnen med mat! Jag hatar henne, tugga
först, prata sen! Äckel! Eller egentligen är det inte äckligt men hon är det,
för hon överdriver och smaskar så jävla mycket.
Vet ni vilken jag menar?

• Tror det är en reklam för "pension" amf, eller vad det heter. När det är personer
som ligger och sover, sedan berättar en viskande röst, "han har en ny platt-teve..",
"hon oroar sig för sin dotter.." osv. Aahh! SLUTA VISKA !! Så irriterande. Det är väl
att villa ägare har mer att oroa sig över. Jaha, oroar dom sig inte för dom sakerna
om dom inte bor i hus eller?? USCH!

• MQ reklamen med Brolle. För det första så hatar jag han, tönt.
I början gillade jag den reklamen men nu har jag blivit less på musiken, Brolle
och "bip bip" i slutet.


Kommentarer
Postat av: Simone

HAHA! Ja smaskkärring! Jimmie blir så förbannad på henne när den reklamen kommer! XD Och jag skrev också nyss om MQ reklamen! Not for me.

Haha!

2008-11-15 @ 15:44:47
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

Den första har jag inte sett o inte den andra heller, men fan MQ är bra! jag älskar oooOOOooo fashion! Brolle är bra faktiskt, du är fast i den gamla brolle som mamma lyssnade på, lyssna på nya skivan, den är skit fin o bra!

2008-11-15 @ 20:02:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0