TOP TRE - DE VÄRSTA SAKERNA MAN KAN GÖRA PÅ BUSSEN

Detta är (enligt mig) dom värsta sakerna man kan råka ut för i en buss.

• När någon sätter sig bredvid en och sedan somnar. Och ska sedan envisas
om att nästan luta sig mot ens axel. Man trycker sig närmare och närmare fönstret
och den nedrans huvudet bara följer efter. Sen sitter man och ber att denne
person ska vakna innan man ska av så man slipper väcka han/hon. haha.

• Sätta sig på sätet framför en och sedan fälla ner ryggstödet så långt det går!
Detta gjorde en kille idag. Hade jag haft benen rakt hade jag haft mycket ont kan jag
lova. Eftersom han smällde ner det! Man kan faktiskt tänka på dom som sitter bakom
en också!! Jag brukar hällre fälla upp ryggstödet om det är nerfällt och jag ser att
någon sitter bakom mig.

• Om någon sitter bakom en och hostar/andas mycket. Så man känner andedräkten.
Usch! Hålla andan i tusen år tills det känns som att all lukt har försvunnit! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0