TORSDAG

Igår kollade vi på Leilas jul igen =) Nu var det lite bättre saker,
eller lite godare saker. (såg gott ut iaf.) Tror jag ska baka kakorna
och cornflakesgrejerna. Även när hon gjorde dom säger hon:
"Det här är ett bra sätt att få i barnen sina frukost flingor.."
Jaha?! :D haha.. Inte det nyttigaste sättet kanske när det var choklad,
nougat och nutella i också! haha.. Hon måste ju ha skämtat?! Fast hon lät
allvarlig iaf.
Aja.. Sedan drabbades jag av världens halsbränna. Kunde inte ens prata för
det gjorde så ont. Hur fan får man bort halsbränna???
Nu har jag iaf. gjort allt jag kan för att bli frisk. Jag dricker honungsvatten (eller te
med honung, vet inte hur bra det är med.. ja.) jag har tagit C-vitamin,
jag har ätit vitlök (vitlök hjälper mot allt! Kommer ihög när vi var liten och Therese
hade ont i örat. Då fick hon stoppa en vitlöksklyfta i örat haha.)
Men ingenting har hjälpt. Igår (och idag) gjorde det ont i halsen utan att jag
pratade eller svalde. Usch, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!
Ge mig era bästa tips på hur man blir frisk?! Undra om mamma har kan jang ?

Nu ska jag åka in och sitta och vänta i drygt 50 min. Börjar halv tio så jag hinner inte
ifall jag tar niobussen. Kan ju göra det ändå och komma lite sent, men jag orkar
inte gå idag.. Då ska vi ha bild och göra fönstermålningar. Jag hatar när vi "får göra vad
vi vill" Jag har ingen fantasi. Säg något motiv till mig ist! Det ska iaf. vara i kubism.
Sedan blir det hål i 2 timmar sen KuHi.
När vi slutar blir det ner på stan och handla klappar med mami.

Jag är trött och helt utmattad. Jag längtar inte efter bussresan iaf. Blir jämt illamående.
Bara pga. denna jävla hals..!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja det hjälpte ju säkert...haa

2008-11-27 @ 09:23:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Cornflakeschokladen såg god ut tycker jag =) Det ska nog jag med baka i år!

2008-11-27 @ 09:32:35
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Om du menar att dom skulle ha i sig frukostflingorna så, ja! hahaha

Sara: Ja, det tyckte jag med, köpte lite grejer till det igår =)

2008-11-28 @ 08:37:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men nej vitlöksklyftorna!!! =D haha

2008-11-28 @ 21:15:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaha! haha

2008-11-29 @ 08:16:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0