TORSDAGKVÄLL

Idag skulle jag försöka mig på att göra egna pärbullar.
Efter lite samtal till mamma så åkte smeten i stekpannan.
"Ja, men det här går bra det.." Tänkte jag.
Sedan vart dom helt lös.. ?! Vet inte vad jag gjorde fel.
Men när det var dax att äta var dom faktiskt helt okej =)

Pär berättade att han skulle på hockey med jobbet i helgen.
Vilket betyder att jag blir hemma alone =( Lovade även att kanske
vara skjuts ifall han ville åka hem tidigare. Så det blir till att hålla
sig i skinnet då :P haha, men det ska inte vara några problem.
Hela dan ska han vara borta också.. tråkig. Får väl ladda upp med tröst mat, chips och
dipp eller nå. På nått vis så är det inte lika gott när man äter själv?!
Kanske för att jag vill börja äta direkt, men Pär vill att dippen ska
stå i kylen ett tag innan så den är kall (vilket jag med vill, men orkar
inte vänta :P) Så det blir oftast varm dipp när jag äter själv. Fast det
var ett bra tag sen jag åt det själv nu.
Aja.. Får väl kolla på skit-idol eller ännu mera skit-stjärnor på is. Är
det samma dag!?! Aja..
Förra året dom var bort på hockey så var det snökaos. Sedan ringer Pär,
virrigare än virrigast. Och säger att han ska hem från Niklas. Jag, som
då inte hade en aning om att han hade flyttat ifrån haddäng, blev helt paff!
Ska du från Niklas??? Det kommer ju ta evigheter! (+att det snöade och
blåster och var kallt) Telefonsamtalet bröts, jag ringde upp men inget svar.
Aahh! Panik att han skulle frysa ihjäl eller nått. Så jag gav mig ut i snöovädret för
att möta han. Efter ett tag såg jag han där borta på vägen, pju! Lättad!

Pär städade även duschen för några dagar sedan. Och gud så rent det blev.
Alltså det var som att kliva in i en helt ny dusch! :P Så fräsch och rent!
För innan var det obeskrivligt lortigt..! Hade tänkt städat där länge men det blev
aldrig av. Sen en dag när jag kom hem så var den skinande ren =)
Tumme upp!

Nu ska jag ta en dusch!

Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, "pärbullar" -bullar gjorda av Pär-

X)

2008-11-13 @ 19:17:17
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha till simones kommentar! =D haha

2008-11-13 @ 22:04:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha! :D

2008-11-14 @ 05:41:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0