TRÅKIGT

Jag har tråkigt. Mycket tråkigt.. Fan va dan har gått fort ändå?!
Aja. Pär är ute och åker fyrhjuling med Linus, Jimmie och Micke. tror jag..
Så jag har lika tråkigt som jag alltid har på helgerna, på dagarna.
Ska ner till tvättstugan igen nu sedan ska jag ta mig en dusch.

Satt och kollade lite på tv, sedan hör jag att grannen slår på poplådan.
Näe, nu jävlar ska jag också poppa! :D haha. Nu är det laglig tid att slå
på baslådan också! haha
Det är sjukt att musik kan göra en på bra humör =) (eller annat humör ockås för den delen)
Och vilka minnen som kan ploppa upp när man hör en låt.
ojoj..
Men nu är det helg och jag ska spela den musik jag vill =)
Sen ska jag väl vänta på karln min och sedan göra mat.
Tror det blir tacos idag :) Mumma.
Tänkte äta fläskis och potatisgratäng men jag orkar inte hålla på att
rensa nå jävla kött idag.
När jag rensar, rensar jag bort all fett som finns. För det värsta som finns är
när man sitter och äter gott och helt plötsligt knakar det till och då sitter man
där och tuggar på en sena eller en fettbit. Usch! Jag spyr då och måste spotta ut det
direkt. Jag överdriver inte heller, maten håller på komma upp igen.
Pär därimot brukar tugga i sig det. Usch, skulle aldrig klara det ! Så äckligt!

Just de, en konstig sak har hänt. Igår köpte jag lite smågodis på ica. Och nu idag när jag
tänkte ta mig en godis så upptäckte jag nappar och avlånga hårda godisar?!
Jag hade inte stoppat i några sånna?! Tänkte kanske att jag tog fel påse och tog mammas.
Men näe, hon hade sin. Och jag plockade i en "klump" med godis också, när dom klibbat
ihop, och den låg där i.
Så jag fattar inte vart ifrån dessa karameller kommer ifrån?? :P
Var jag så trött och virrig att jag inte ens kommer ihåg vad jag plockade i för godis ??
Irriterande som bara den att inte veta.

En till irriterande sak som jag tänkt på.
Kollade i tisdags lite på vilka jag ringt till och vilka som ringt till mig osv. och jag hade ringt till
pappa 12.38. Men jag har ingen aning om vad vi pratade om?? Jag vet att jag ringde 14.08
och sa att han måsta sätta in pengar på mitt konto så jag kom hem från hudik.
Men jag har ingen som helst aning om vad jag ringde om innan.
Tänkte att jag kanske bara råkat trycka på knappen av misstag. Men näe, vi hade pratat i
21 sekunder.
Aaahhh! Jag blir galen på saker jag inte kommer ihåg.

Såg nånting på vakna med the voice också. Och tänkte att man fick lära sig nått nytt varje dag.
Men nu kommer jag inte ihåg vad det var?! Det var rätt intressant också kommer jag ihåg.

Jag kanske börjar bli senil ?? :P
Minne som en guldfisk..

Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hatar också fettet, jag äter verkligen inte de!! Usch

2008-11-01 @ 21:27:59
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tror du får ta och översätta denna mening till mig "bot hon i Gnarp? haha, öite fragen nu. gud vad ja kommre ¨¨ngra det hår i morron. haha" HAHAH ;P

2008-11-02 @ 17:23:31
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHA, förstår lite, men inte allt, var du på party igår du? ;P Haha

2008-11-02 @ 17:25:02
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är välkommen att vara med och tävla då när goodiebagen kommer upp =)

2008-11-02 @ 22:17:43
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0