TRÖTT

Igår kollade jag på Leilas jul.
Men jag tyckte inte det var så mycket bra den gången?!
Det såg ut att bli bättre nästa gång =)
Får hoppas på det, för jag vill ju ha massa recept på julgodis
att välja bland =)




Idag blir det först bild, sen hål i ca. 2 timmar. Där tänkte jag och karro
försöka göra klart svenskan som ska redovisas i morron. Usch, jag vill inte :P
Har egentligen tänkt hela tiden "äh, det är väl klart jag kan redovisa" Men nu
har vi inte så mycket att redovisa och jag vet inte så mycket om ämnet. Det
är det jag hatar. Skulle jag redovisa om nått som jag vet något om så skulle
det ju gå hur bra som helst?! Sen måste jag ju redovia allt själv också..
Men aja.. Det får bli som det blir helt enkelt! =)
Sen KuHi. Var många veckor sedan vi hade det nu. Eftersom vi har fått jobba hemma.
Och det påminner mig om att jag måste göra klart den sista ismen.
Sista timmen blir möte med Anja. om PA'n. Har faktiskt lite funderingar..

Så ser min dag ut.
Och idag är det ju torsdag så när jag kommer hem blir det pizza! :P
Det äter vi nästan varje torsdag. Men förra veckan åt vi inte det.. Bra där! =)

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Therese

vilken kanal går det på?

2008-11-20 @ 09:18:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0