VILL HA !

Jag vill ha leggings/tights! =) Och massor av dom..
Först tyckte inte jag det var så snyggt med leopard, men nu vill jag ha sånna =)
Spetstights är något jag verkligen vill ha! Såg på Gina men det går ju inte
att kopiera bilderna därifrån. Fanns även ett par som det bara var spets på sidorna,
dom var också fina. Och ett par i "jeans" liknande material =) Dom såg fina ut.
Och strumpbyxor i all sorts spets går bra också! :D haha
Så nu vet ni! haha :P


Vet inte riktigt om jag ska köpa en nyårsklänning eller om jag ska ta den jag ska sy.
Jag vill ju vara riktigt fin och den jag ska sy känns lite för "vanlig" :P Men jag kanske inte
ska slå på allt för stort heller och komma dit i världens balklänning eller nå! haha.
vi får se hur den jag syr blir helt enkelt :)


Just ja! Mamma sa att hon hade köpt en julklapp till mig igår också. Och det var något
som jag sagt att jag ville ha för längesen.
Tror ni jag är nå nyfiken nu eller?? :P haha.

see you!

Kommentarer
Postat av: Therese

jo den ska vara exklusiv!! ;P

2008-11-28 @ 21:11:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0