12.15

Denna vecka har jag kunnat tagit 12.15 bussen hem varje dag =)
Skönt! Och varenda dag har jag sagt. Näe, idag när jag kommer hem ska jag ta på mig mysisar och bara glo på teve.
Men det har alltid kommit något imellan. Men när jag tänker efter så har jag ändå inte gjort nånting?!
Aja.. Ska snart till tyghuset. Bara mamma kommer upp..



Jag börjar få en klump i magen.
På måndag åker Mia till USA i ett år.
I början tänkte jag. Ja, men vi träffas ju inte så ofta och har inte gjort det på nått år, så man kanske inte hinner sakna varann så mycket?!
Men nu är det så nära och då kanske vi glider ifrån varann ännu mer =/
Men man kanske inte kan vara vänner föralltid, eller?
I'm gonna miss you, and I Do miss you, Darling!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken otroligt charmerande bild :) Det är lugnt Knotan, även om vi inte träffas så ofta så kommer vi ändå alltid vara bästa vänner. Och det är ju bara ett år, right :)? Ha det kanon, jag kommer saknar dig med.. älskar dig!

2008-10-10 @ 13:06:45
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Men vi måste ju ses nått innan du far! =/ Love you to!

2008-10-10 @ 14:38:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0