BAMSEKRAM

Idag vaknar jag mycket tidigare än Pär. Vilket är mycket ovanligt :P
Men jag var snäll och gjorde allt för att inte väcka han. Tyckte han skulle få
vila ut ordentligt nångång!
Så jag hävde igång Pirates of the caribbean (första filmen) som vi började
kolla på igår. Jag älskar dom filmerna. Det enda negativa är att Orlando Bloom
är med. Usch! Han är en fjant. Han får alltid fjantiga roller.. Näe, jag gillar inte han.
Men Johnny Depp är min favorit skådespelare. Speciellt i dessa filmer.
Han är så härligt borta och ser allmänt störd ut :P haha.
aja.. När Pär vaknade åt vi lite frukost och Linus kom och hälsade på en sväng.
Var ett tag sedan man såg han :)
Sedan åkte Pär iväg och skulle skruva på nått?! :P
Jag som inte kan vara själv utan att äta nått går och rotar i kylskåp och skafferi.
Men det är helt tomt!
Jag blir sur och grinig och känner mig väldigt deprimerad. Jag har inget liv.
Blev så less på att jag alltid sitter hemma själv och inte gör ett skit.
Var riktigt nere faktiskt. Men så kommer Pär hem och ger mig en bamsekram
och gos! =) Då känns allt bättre! Det går inte att förklara hur mycket jag Älskar den Karln!
Men nu är han och åker fyrhjuling med "grabbarna" :P Så jag kommer väl tycka lika
synd om mig själv igen snart.
Men den kramen håller i sig ännu =)




Ska snart gå och handla mat. Pär lämnade plånkan och sa att jag kunde gå och handla
om jag ville.
Och det lär jag göra eftersom vi inte har något att äta.
Tror det blir chips, dipp och lövbiff idag. Mums!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ok nathalie, du har inte skrivit blogg på typ tre dagar, är du sjuk? ;)

2008-10-28 @ 19:23:28
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

ja precis, dags att uppdatera!!!

2008-10-28 @ 22:19:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0