DAGENS OUTFIT

Jag tycker det är rätt kul att kolla på andras "Dagen outfit".
Så då tänkte jag, varför inte göra det själv? =) Men nu har inte jag så värst mycket "mode" kläder, som det kanske är roligare att titta på. Eller kanske inte så roliga kläder heller. Men vi får väl se vad ni tycker?! =)

Detta är dagens:

Svart Linne - JC
Svart Tröja/Topp - H&M
Svarta Leggins - H&M (tror jag)
Jeans - Bik Bok
Stövlar - dna

Tyckte även om mitt hår på denna bild :P Även fast man inte ser nå mycket av det. Men det ser så långt och tjockt och bra ut :) Har börjat tyckt om mitt hår mer och mer nu. Jag plattar det inte ens längre. Inte ofta iaf. Och gör jag det så brukar jag bara fixa till överhåret så det inte är knepigt. Svårt att förklara, men Therese fattar nog, hon har likadant hår :P
Men det blir som en "Bulle" högst upp vid benan sedan helt platt.
Men jaja.

Vad tycker ni, ska jag fortsätta med Dagens Outfit ? =)

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

jaaaa absolut !! :) FIna kläder !!

2008-10-31 @ 10:11:46
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Mia

Jajamensan! :)

2008-10-31 @ 19:08:43
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Therese

japp! :)

2008-10-31 @ 21:13:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

mer dagnes outfit, det är ju skitkul de! :)

2008-12-20 @ 10:54:33
Postat av: Emmy

dagens

2008-12-20 @ 10:55:02
Postat av: Anonym

dagens

2008-12-20 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0