DREAMS

I natt har jag haft tre drömmar. Men en kommer jag inte riktigt ihåg.

Dröm nr. 1:
Jag, Elina och Karro var utomlands. (antagligen Italien för elina och karro hade varit där förut)
Jag kännde ingen där.. Och helt plötsligt är Karro och Elina borta. Jaha? Vad ska jag göra nu då?
Så jag sitter och väntar och väntar och väntar.. Sedan kommer Karro och har varit och shoppat.
Hon och Elina hade varit iväg.
JAHA? Jag då? Sa jag. "ja, men vi tänkte inte på det. Blir du sur eller?" Frågar Karro.
"näe, men ni kunde ju ha sagt till så slapp jag sitta här och ha tråkigt själv.."
Då börjar Karro stört grina! haha. Och springer därifrån.
Jag letar upp henne och där sitter alla och tröstar henne och tycker jag är världens elakaste.
"Men du sa att jag hade övergett dig!!"
"Nääe, det sa jag inte.."
haha.. Sen helt plötsligt var jag med Elina och hon var full like a kastrull. Hade även strulat med big J. hhaha, fy snusk!

Dröm nr. 2:
Jag hade min lilla hamster kvar, Lillen. Men jag skulle ge bort han och dom som skulle ta över han skulle komma idag.
Men jag började ångra mig, för han var så gosig. Och mycket större än vad en hamster faktiskt är :P
Jag ville inte slitas ifrån min lilla hamster. Men jag måsta.. Och jag vet inte vilka det var som skulle hjälpa mig men dom bara larvade sig hela tiden och gjorde ingenting. Vi måsta ju packa ihop hans saker (vad nu en hamster har för saker)
Så jag fick göra allt själv.

Ja.. Har nu insett att dom var inte så rolig. Dom lät mycket roligare i huvet :P

Sleep well, cykelställ!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, kommer du ihåg när lillen dog och vi begravde honom? Haha, och du bara stog och skrattade..

2008-10-09 @ 12:19:18
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja. Jag skrattade inte! Det var du som skrattade! hahaha :D Ska vi hitta på nått på söndag ? =)

2008-10-09 @ 13:18:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0