FOTO

Nu har jag nyss kommit hem från att knäppa kort.
Vart inte lika många som sist, eftersom det var iskallt ute och Therese hade bestämt att jag knappt skulle ha nå kläder på mig :P Så jag frös som bara den.
Korten tycker jag inte vart så jädrans bra heller =/ Ser antingen ut som en nerdrogad gammal kärring eller som en fet liten unge. Näe, då tycker jag dom förra korten var bättre.
Hon ville att vi skulle knäppa imorron också (suck) :P Då ska vi ha "Farm" (med engelskt uttal, haha) tema.
Men då behöver jag åtminstonde inte vara ute i kylan och får ha lite mer kläder på mig.

Får se om nå kort dyker upp senare. Det var kanske ett som jag tycker vart någolunda bra.

Sedan rotade vi genom gamla skor och kläder =)
Therese hittade jättemycket kläder tills i morron när vi ska knäppa kort (suck igen! det = mera ombyten)
Jag hittade ett par brallor inne hos Therese som jag snodde åt mig.
Momma var även och hälsade på en sväng. =) Hon är bra rolig!

Undra vad man ska laga för mat idag då?

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0