FREDAG

Redan fredag !
Ska snart åka och tanka, sedan till skolan.
Förra fredagen när jag åkte hem, började oljelampan lysa. men den slocknade ganska snabbt igen.
så jag vet inte riktigt om jag måste fylla på?!
Pär skulle kolla igår men jag vet inte om han gjorde det nångång. Jag glömde bort det jag.
Men men.. Skulle den börja lysa igen får jag väl kolla själv då :P Tror det ligger olja i bakluckan, om jag inte minns helt fel, så då får jag väl fylla på då.

Nu har det börjat blivit mörkt när man går till bussen. Fy.. Fast ändå vill jag nästan att det ska bli vinter, så jag kan få använda min mysiga vinterjacka =)
Men det skulle ju antagligen inte bli nån snö i vinter?! Har jag hört iaf. bara regn. Och det är surt. Fast det behöver inte komma nån snö för min del, om jag ska vara ärlig. Men hellre det än regn!

Nu ska jag kika på Vakna med The voice och se om dom drar mitt namn idag :D Man har ju chans att vinna 100.000 kr att shoppa för! =) Weeho! Men jag tror nog inte dom kommer dra mig :P Men man kan ju drömma =)

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0