HAJAR



Jag hatar, verkligen hatar hajar!
När jag ser dessa bilder ryser jag i hela kroppen och blir illamående.
Min värsta mardrömm är att stöta på en haj och dö på det viset.
Skulle man vara nånstans där det fanns hajar, och jag skulle se en sån när man var ute och simmade/badade,
jag skulle bli så rädd! Jag skulle få panik! (kanske alla skulle få egentligen)
Men jag hatar verkligen hajar. Skulle jag åka utomlands vet jag inte om jag skulle våga bada i havet för jag skulle vara så rädd att det skulle komma en haj.
Det går faktiskt inte att förklara hur rädd jag är.
Jag är rädd för fiskar(!!) Jag är rädd att en gädda ska komma och bita mig i tån (haha) Tänk då hur rädd jag är för detta stora, fula, äckliga djur!

Hajaru (haha)

Kommentarer
Postat av: Simone

Men GAH! Chocktillstånd av dina bilder!!

2008-10-14 @ 18:28:19
Postat av: Nathalie

Haha! Jag vet! Dom är skit snuskig!

2008-10-14 @ 18:31:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0