KALLT

Åkte till Therese. Hon spacklade på mig smink och bestämde vad jag skulle ha för kläder.
Sedan ut i kylan.
Nu får det nog vara slutknäppt för iår! :P Det är så kallt!
Bilderna vart väl inte så jättebra heller. Det var så mörkt där vi var. Men hon kan nog fixa till dom =)
Sedan skulle vi kolla på mamma mia men Therese råkade radera filmen :P
Så vi spelade Buzz ist. Vilket var bra. Jag hade nog somnat framför en film.

Ska även lämna in bilen idag. Varför vet jag inte riktigt?! Byta batteri lär man väl kunna göra själv?
Aja..

Nu ska jag gå och tvätta. Först och främst ska jag tvätta badrumsmattan! Det behövs. Den är vit och blir
skitig rätt fort. Dom andra vita mattorna skulle behöva tvättas dom med. Men först badrumsmattan!
Sen ska jag väl slänga i lite kläder också om jag hinner med det. Pärs arbetskläder ska även tvättas!
Ska nog ta en sväng med damsugaren och skura golven också när mattorna är borta. Så det blir
ordentligt rent!
Jag vet inte riktigt vad det blir för mat idag?! Det är ju helt tomt på mat här nu!
Och jag är helt pank, och även mamma är pank så det går inte att handla.
Men jag har ju lite köttfärssås i frysen som jag fått av mamma. Så det finns ju alltid nått =)

och i morron ska vi hämta fåtöljerna!! :D Om dom nu har kommit men det stog att dom skulle komma då! =)

Mors!

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Hehe ja det är inte lätt att hålla koll på allt ;D

2008-10-23 @ 14:51:19
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: jag går på broman gymnasiet :) vilken skola går du på då?

2008-10-23 @ 17:38:18
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: jaha, vad kul :) vilken linje går du då? :)

2008-10-23 @ 18:48:43
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: jasså, är det kul? :)

jag går första året på omvårdnads programmet :)

2008-10-23 @ 19:46:07
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0