LEDIG

Ja, jag är ju ledig denna vecka =) Ska egentligen ha praktik men jag har det nästa vecka, när det egentligen är lov, ist. =)
Skönt skönt!


Såå besviken. Artisten som hade misshandlat sin fru. Jag var så nyfiken på vem det var. Jag ville verkligen att det skulle vara nån riktigt känd (haha). Men vem var det då?! Jo, Papa Dee.
Jag vet knappt vem det är?! Eller jo jag vet vem han är men inte vad han är känd för?!
fast man vet ju inte säkert om han misshandlat henne eller inte?! hon säger ju att hon gjorde det själv?!


Kommentarer
Postat av: Anna Källman

jag känner bara till namnet på han ja.. Lycko dis som är ledig:)

2008-10-20 @ 12:06:29
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0