ONYTTIG DAG

Igår vart onyttig.
När Pär kom hem åkte vi och köpte pizza. Men jag har nu lärt mig att jag behöver inte trycka i mig hela pizzan, även fast jag är proppmätt, bara för att det ska bli slut.
Sedan åkte vi och åt tårta hos Therese och Andreas, Andreas fyllde nämligen år =)
Therese hade gjort en hööög och god tårta. :D Och det kan man ju inte motstå.
Sen vart det hem och lägga sig.

En myskosak har hänt i natt.
Jag ligger alltid längs ut i sängen och Pär längst mot väggen. Men igår höll jag på somna så vi bytte plats så han kunde se på tv utan att jag var i vägen. Så då låg alltså Pär längst ut och jag längst mot väggen.
Men när vi vaknade i morse låg jag längst ut igen och Pär längst in?! Hur har det gått till?? :P Jag har då ingen aning..
Lite kul =)

Nu ska jag käka frukost sedan ska jag åka till hudik, hämta upp Karro på station, skolan och sedan hoppas att bensinen tar mig hem. Eller så tankar jag innan jag åker, ja. Jag vet inte hur jag gör :P

Good Mornin'!

Kommentarer
Postat av: leia

man behöver ju få ha onyttiga dagar:) och vem kan säga nej till tårta?



Kram Maja

Postat av: Elina

haha,det har jag ocks[ varit med om. jag l[g innerst,men n'r jag vakna l[g jag ytterst....tydligen hade jag bara fl;tat ut mig,haha

2008-10-03 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0