SANNINGENS ÖGONBLICK

Såg just reklam om att Sanningens Ögonblick ska börja igen.
Gud vad jag älskade det programmet förr.
Men nu vet jag inte längre.. Dom får sånna elaka frågor och avslöjar allt.
Förhållanden förstörs.
Och oftast är det bara otrogna svin till män som är med. Och då blir jag bara arg
och irriterad! Alltså det kan förstöra en hel dag för mig, bara jag tänker på det!
Otrohet är det värsta jag vet!
Näe! Fy nu måste jag tänka på nått annat innan jag blir sur och grinig och dan
blir förstörd :P
Men jag såg att Linda Rosing skulle vara med! :P Det kanske kan bli kul att se.


Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

det är kul det programmet=) Hoppas hon skämmer ut sig total ;)

2008-10-25 @ 11:11:16
URL: http://aaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0