STÄDAT

Igårkväll städade jag lite. Plockade ihop alla kläder som låg på soffan/golvet. Jag tror mina kläder växer. Det var bara mina kläder. Pär hade ett par mysbrallor och 2 T-shirtar som låg på soffan. (+lite som åkte i tvätten) Resten var mina kläder. Och det vart ca. tre högar. Jag var tvungen att låna plats i Pärs garderob (annars har jag kläderna i en byrå) för allt fick inte plats. Kanske skulle få plats om jag faktiskt  vek ihop kläderna som redan låg där. Men det orkade jag inte igår.

Hade även problem att placera alla blommor. Nu när den nya teven kommit på plats fick inte blomman plats där den stog. Sprang med blommor fram och tillbaka men jag tror det vart bra tillslut iaf.
En blomma har växt på sig så jävla mycket. Skitstor nu. Även fast den har varit översvämmad med vatten några gånger.

Satte mig även och gjorde våran projektarbetes plan igår. Det blir nog bra det här.. Fast jobbigt, säkert.

Även dvd'n krånglade igår. Ljudet kom före bilden och jag höll på bli galen. För när jag vet att det är så går det inte att sluta tänka på det och ser det bara mer och mer. Så vi skulle prova koppla in Pärs dvd. Men den funkade inte alls?!
Så då fick vi kolla så då..
Men i morse kom jag på. Det kanske det är sladden det är fel på (för att Pärs dvd inte funkade) så jag tog pärs dvd och sladden till min dvd. Och vad händer? Jo, den funkar och ljudet kommer samtidigt som bilden =) Jag är bra smart ibland jag =)

Nu ska jag gå och käka frukost sedan skolan i 2 timmar sen in till sundsvall och hämta mönster.
Ska även åka och beställa fåtöljerna. Det ska bli nån kampanj på måndag och då kostar dom bara 2000 ist. för 2999 =) Yes! Tur att det var beställningsvara för hade jag köpt dom för 2500 och sedan sett att dom var billigare hade jag blivit suuur ! :P


God morgon, gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0