THANK GOD IT'S FRIDAY

Igår hade vi möte med Anja om vårat projektarbete. Och jag Älskar att ha det! Jag blir så peppad efter mötena,
det ska bli så bra =)
Sedan åkte jag hem och la mig framför teven ett tag. Var så trött...
Sen när Pär kom hem skulle vi bära ner den gamal teven till förrådet.
Och den är jätte tung. Först fick jag ha en handske på mig för att teven skärde in i handen på mig.
Sedan när vi ska gå ner går jag sist (ganska glad att jag inte gick först). Men i trappen känndes det som den skulle ramla så jag gick med krokig rygg så teven skulle hålla sig rak. (nån som fattar?)
Sedan när vi kom ner till förrådet höll jag på dö! Jag har aldrig haft så ont i ryggen nångång! Jag kunde knappt räta ut den, inte på engång iaf. Fy fan.. :P

Nu ska jag göra mig i ordning sedan åka och tanka och sedan till skolan.
Tänkte ju höra om pappa ville tanka åt mig igår men det glömde jag såklart bort! Så nu får jag ta mina sista pengar till bensin =/
Kan ju ta bussen också men det är skönt att komma hem tidigare på fredagar.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0