TORSDAG

Ja, efter många om och men fattade jag att det var torsdag idag.
Det är inte bra att vara ledig. Man glömmer bort dagarna.

Idag ska vi knäppa kort igen. Och ska jag vara ärlig så känner jag inte för det.
Känns som jag börjar bli sjuk. Ont i halsen som bara den.
Och idag är det kallt! När Pär åkte på jobbet var det 3 minusgrader. Brr!!
Men aja..

Även att Pär kanske måste åka till stockholm nästa vecka på kurs.
Isf. ska han åka dit dagen innan och sova där :(
Jag som inte kan sova utan han!
Det blir första gången vi sover utan varandra på över 1 ½ år. (ja, jag håller räkningen :P )
Sorgligt!
Men han kanske kunde fixa det på nå annat vis tyckte jag han sa.
Så det hoppas jag på =)
I Love You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0