TRÖTT

Idag är jag trött.
Fick nått prov på matten idag. Och jag hatar när jag inte kommer ihåg hur man gör. Men det kom tillbaka efter ett tag.
Sedan samhälle, som jag hatar mer än allt annat. Så tråkigt, jag är inte intresserad av demokrati och skit. Så vi (jag och karro) gjorde ett tappert försök att hämta dit Elina =) Men hon och Elias låg och var sjuka så då fick vi åka tillbaka till skolan med svansen mellan benen :P
Svenska. Dom där jävla ismerna igen. Kubism fick jag och Karro.
Textil, gick fort som bara den. Kul.
Sedan gick vi till kören men där satt det en lapp. Elisabeth var sjuk idag :)
Så jag var hemma halv tre idag, sköönt!

Är bra hungrig.. Tror jag ska ringa och höra med Pär om vi ska göra nån mat snart.

Även att jag tror att min bil är påväg att ge upp. haha. Idag efter att vi vart hem till Elina så rykte det av däcken?!


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0