UR FUNKTION

Nej, jag är inte sjuk :P haha.
Internet har inte fungerat förren i lördags.
I söndags var både internet och hemtelefon ur funktion, så det är därför jag inte har skrivit någonting =)
Men ska väl försöka samanfatta lite vad som hänt.

I Lördags kom först Simone och Jimmie hit. Även Andreas efter ett tag.
Funderade lite på vad vi skulle göra, och vi bestämde oss för stan.
Jag tjatade och försökte få med Simone, men hon var envis :P
Loffe kom och sedan skjutsade han oss.
Även Elina kom dit efter lite om och men :P Det var trevligt att träffa henne.
Vi har ju kännt varann i över 2 år och har aldrig festat tillsammans, om man inte räknar med crousingen.
Jaa.. Sedan kom Loffe och hämtade oss och sen var det väl inte så mycket mer med det.
Det var roligare förra gången tyckte jag :P Men men..

På söndan så blev det film-maraton. Alla Pirat-filmerna kollade jag och Pär på.
Så vi satt i våra sköna fåtöljer hela dan :D Skönt !

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

varför har inte det fungerat?

2008-10-30 @ 09:28:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nån hade grävt av en kabel.

2008-10-30 @ 17:17:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

Hade väldans kul med dig,även om jag yra iväg lite grann ;)

2008-10-31 @ 02:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0