YESTERDAY

Började med att åka buss till hudik, till Åhlens.
Efter ett tag började jag kallsvettas och mådde illa som bara den.
Önskade nästan att det inte skulle gå över så jag kunde åka hem :P
Men det gick över. Och dan gick rätt så fort.
Vi fick börja med att göra om bord och väggar med kläder.
Klä dockor och sånt. Och det är inte bara ska jag säga.
Det ska se likadant ut på alla Åhlens så det är bestämda saker
som ska vara på borden och väggarna och dockorna.
Vi får papper som det står hur det ska vara på och lite bilder på hur det ska se ut.
Men i hudik ser det inte riktigt ut så, så man måste tänka om. Men det var roligt :)
Eller roligare än det andra vi fått gjort iaf.
Sedan gick jag som vanligt och kollade på alla julsaker, kökssaker. Guuud vad jag
vill köpa saker!
Sedan skulle Karro på körlektion så hon måsta sluta 16. Så jag fick gå då jag också =)
Det blev jag glad för. Kom hem och vart sugen på pizza så jag och Pär åkte och köpte det.
Sedan vart det teven resten av kvällen.

Jag undrar vad vi får göra idag. Maria, som vi har hjälpt varje dag, skulle inte komma idag.
aja..

Jag hatar att sitta bredvid äckliga gubbar på bussen! Ååhhh! :P Kom en flintis och satte sig
på sätet bredvid igår. Och han tog då fan upp all plats! Så jag tryckte mig närmare och närmare
fönstret, jag vill inte ens nudda dom! Sen ska han andas så hela bussen hör! Och slem i halsen
som han ska harkla fram varje minut. Usch!! Sen när dom somnar.. Tänk om dom inte vaknar när
man ska av. Även fast man "puttar" på dom. haha. Men som tur var klev han av i jättendal.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Simone

JA! Jag tror jag vet vem du menar! Han brukade jämt sätta sig bredvid mig också! Äckel Men sen kom jag på tricket att sätta sig längre bak i bussen -för han sätter sig oftast fram i bussen! Hahaha XD

2008-10-31 @ 15:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0