ÅHLENS

Idag började jag kl. tio och tog 9 bussen in.
Efter ett tag fick jag ett sms av Therese. Ett långt ett också. Och jag blir så jävla lätt åksjuk. Satt först och läste sms:et sedan skriva ett nästan lika långt tillbaka. Nått till sms sedan höll jag på spy. Och nu överdriver jag inte heller. Fick hålla för mun för att det inte skulle komma upp nått. Började kallsvettas och mådde pyton!
Även hela vägen till skolan mådde jag illa. Men men :P
Hade textil och det går riktigt bra tycker jag =) Jag ville ju göra ett lapptäcke men det tar ju sån tid och mycket material. Så isf. måste jag fixa lite av materialet själv. Men det ska väl inte vara nå problem eller?
Sedan åkte jag och Karro ner på stan. Hon tyckte nämligen att mitt (mammas) förslag på att praktisera på Åhlens lät mycket bra och ville också praktisera där så då gick vi dit tillsammans och japp! vecka 44 blir det praktik på Åhlens =) Fun fun! Så vi får ha lov vecka 43 ist =)

Sedan gick jag på stan för att än en gång leta kläder till Pär. Men hudik suger fortfarande. Tror jag ska åka till sundsvall nästa tisdag för då är jag nämligen ledig =)
Ist. hittade jag en tunika/tröja åt mig själv på Gina Tricot. Samma som Sis hade i lördags! haha =) Men jag hade faktiskt sett den innan och vela ha den. Därimot köpte jag inte lika färg. Utan en blå, mörkblå.

Kom hem. Sprang på Ica och handlade lite smågrejor. Började med maten. Sparade lite potatis som blev över sedan igår och stekte dom + korv. Och ägg såklart! Hemmagjord pyttipanna är såå mycket godare än köpt! Den spyr jag nästan av.

Aja.. Nu ska jag springa ner med ett till lass med tvätt sedan hoppa in i dushen och tvätta bort smörpaketet jag har i håret! haha.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Simone

Aa, jag spyr på köpt pyttipanna! Haha =)

2008-09-16 @ 19:23:17
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag med! :D

2008-09-17 @ 05:41:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är så söt =) Haha jag har gjort en hemmagjord. Bara en nyckelring som jag har runt knappen hahaha =)

2008-09-17 @ 19:42:32
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0