BESVIKELSE

Idag var jag hem för att plocka lingon med mamma =)
Tänkte gå till Pärs skog idag, och kolla där. Vet inte riktigt vart den börjar men det fanns jävligt mycket lingon där iaf.
Hade bara fyra hinkar med oss, annars hade det nog blivit mycket mer plockat.

Sedan hade filmen sedan crousingen i Gnarp kommit, eller en hel låda men ja. Jag tjuvade åt mig en och var så förväntansfull! =) Tyckte det skulle bli så kul att kolla. För förra filmen tycker jag var bra.
Men fy vilken besvikelse!! :( Hela filmen är typ att bedömma bilar. och det spolade jag förbi. Sen var det kanske 5 min. i början och slutet med "vimmel".
Fan va dåligt! Man vill väl se lite folk som var där också och just vimmelbilder/klipp. Och lite mer på banden som spelade. Det var det ingen om nu..
Näe, nu ska jag klaga till Pappa så dom får skärpa sig till nästa år! Denna film sög!


För övrigt är jag inte nöjd med min design än. Jag tyckte mer om den gamla =/ Jag vill ha mörkare.. men aja, jag får väl göra mina läsare nöjda ist. för mig själv :P haha

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0