DESIGN

Omgjord igen! Bakgrunden tror jag nog att jag behåller! =) Den tyckte jag om. Men jag är inte nöjd med headern än. Vet inte vad det är som är fel, men det känns inte rätt! Haha. Kanske tar dom bilderna jag hade innan fast i färg?! Eller kanske inte samma bilder, men så headern är typ lika som förr med många bilder. Eller är det bättre med bara en bild?
Den vart så tråkig nu tycker jag ?!
Vad tycker ni? Ser det bra ut ? Vad ska ändras?

Och Therese, är den "skön" nog att läsa nu ? haha


Morsning!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja den var skön att läsa ;P men om du inte gillar headern, å vill ha personliga bilder, kan du ju ta några bilder i färg och blanda med sånna där bilder.. :)

2008-09-30 @ 15:56:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0