DUKTIG ?

Jag känner mig faktiskt rätt duktig nu =) Jag har inte missat en enda lektion sen vi började.
Fan! Kom på nu att jag faktiskt skippade Jannes form en måndag! Men då var jag faktiskt hängig och trött och mådde helt enkelt inge bra. Annars tycker jag att jag skött mig bra! :D
Jag tror Karro har gjort mig till en bättre människa och slutat skolka, och det är bra. Riktigt bra, hon är bra =)

Just nu sitter jag och försöker skissa på något som finns i luften. Ska göra det till textila experiment imorrn.
Jag tror jag gör en fågel. Det var det första jag tänkte på och det brukar alltid bli bäst (sägs det).
skissade även på en fluga som blev grymt ful, ser mest ut som en gris.

Aja. Jag tycker även jag har blivit flitig i mitt bloggande. Fast jag tror inte det är den mest intressantaste bloggen men jag skriver det jag känner för och för det mesta blir det bara onödig information. Men jag tror jag är lite så som person också! haha. Har märkt att vi kan sitta och prata om nånting sedan fortsätter jag babbla om allt och ingenting och som egentligen inte har nånting med det vi pratade om först att göra. Kommer på mig själv efteråt att det lät jävligt tråkigt. Men det låter alltid bättre i mitt huvud än när jag säger det högt! haha.
Vad tycker ni, är min blogg tråkig, intressant, rolig, skit?? =)

Nu ska jag gå och kolla på det som är kvar av "Christine" på femman! I LOVE IT !


Ps. hur fan kan dom visa Top model och Idol samtidigt ?? Katastrof! :P Fast är Pär hemma så får jag vara snäll och byta kanal eftersom han hatar program som top model och skäms för alla i idol! haha =)

Bye bye birdie !

Kommentarer
Postat av: Simone

JA! /idol-topmodel/ Det är ju skitkul att titta när de gör bort sig i Idol, men vafan TopModel!Hahaha =) Byt tid på idol! ;)

2008-09-11 @ 19:23:43
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! JAa ! :D

2008-09-12 @ 05:40:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tkr om din blogg :p inge fel alls :)

2008-09-12 @ 11:55:51
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0