FET

Började dagen med bild och vi fick inte börja med perspektiven förren vi hade gjort en snygg namnskylt till våra lådor som nu står ute i korridoren. (hata)
Och det är redan nån som har varit på dom! Själva "plåtgrejen" som ska sitta för så det inte går att öppna har blivit böjd så det går faktiskt att öpnna endel. Och när Anja skulle fixa så vi fick två lådor var så tog hon loss hänglåset och la det på "taket" av lådorna och gick in i bildsalen i kanske 15 sek. när hon kom tillbaka var det någon som tagit hänglåset! Fy fan, ska det vara så jävla svårt att låta bli att förstöra eller ta grejer?? Va? Jag vet inte ens om jag vill lägga mina grejer där för rätt som det är så är det väl nån jävel som får upp lådorna på nått sätt ändå och förstör. Kanske inte känns så viktigt för er men vi sitter faktiskt och sliter och jobbar på för att få till det bra! Och det är inte alltid så jävla lätt ! Fy fan va irriterad jag blir!
Aja, efter det åkte jag och Karro ner på stan en sväng. Hon handlade present åt sin syster och jag hade fått i uppdrag att handla kläder åt Pär. Men det är så jävla dåligt i hudik! Finns ju ingenting.. Vill åka till sundsvall och handla. För jag är bra sugen på att handla kläder till mig själv nu. Är helt inne på stickat =) stora stickade koftor, underbart!
Sedan klassråd, där vi fick reda på att vi ska knäppa kort på onsdag! Samma dag som vi ska prova studentmössorna =) Kul kul! Fast knäppa kort är mindre kul, jag blir aldrig bra!
Kulturhistoria efter det. Pratade om olika ismer. Det är ganska intressant ändå men när man sitter för länge blir man bara trött i huvet och slutar lyssna. Sedan skulle vi ha "möte" med Anja om projektarbete men det vart nästa vecka för oss.
När Pär kom hem ringde han och sa åt mig att komma ut för han skulle fixa mat. Pizza! Yes! :D haha. Jag har sagt hela dan att jag ville äta pizza idag. Men då ringde mamma och sa att hon hade gjort 2 köttfärspajer igår och undrade om jag ville ha en. Så jag tänkte att vi skulle äta det men nu har vi redan tryckt i oss pizza. Kan äta pajen i möra ist =)

Nu ska jag åka och tanka bilden med papi!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0