FREDAG

Idag har jag lektioner fullpackat från 8 till 16. Kul, nej. Inte på en fredag!! Då vill man komma hem tidigt. Tänkte ta bilen in så kommer man iaf. hem lite tidigare. Men näe. Orkar inte och det känns som slöseri =)

Igår åkte min vinterjacka fram! Fast jag tycker inte man kan kalla det för vinterjacka för så varm är det inte. Men iaf. så var det skönt och jag frös faktiskt ändå så den behövs! Plus att den svarta jackan inte passade till min "outfit" :D haha..
Tror det blir den idag med faktiskt.
Sedan såg jag folk som enbart hade en tröja på sig. Inse, sommaren är borta och det är höst! 4-5 grader på morron och ingen jacka?! Nej tack!
Jag tror jag börjar bli gammal :P

Helg nu iaf =) Vet inte vad som händer. Har aldrig nånting planerat nu för tiden. Det som händer händer..

Aja, nu ska jag leta fram nå kläder och äta frukost sedan off to school !

Ciao bella !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0