GÅRDAGEN

Började med att skjutsa Pär till bergsjö för han skulle köpa däck till crossen så han och Linus kunde ut och åka lite =)
Medans dom gjorde det åkte jag hem en sväng. När jag kom till vägen där man svänger av till campingen så är det en såndär vägvisarpil mot mellanfjärn. Vart jävligt förvånad och visste inte riktigt varför det var en sån där. Men sedan såg jag skylten att bron är avstängd. Jahapp :)
Kom hem och pratar lite med katterna (som vanligt) Dom är ju så söt. Men jag tror Louie var lite småsur! hahaha. Sötis!
Tvättade Pärs bil också, men jag tar tillbaka att det var roligt att tvätta vita bilar!! Den vart ju inte ens ren!
Aja.. Sedan kollade jag lite i kataloger och hittade bla. en kofta som mamma ska skicka efter =) även en väst! Weeho!
Efter det gick jag och Mamma ut och gick en sväng. Skönt! Har ju sagt hur länge som helst nu att jag ska ta och ta mig en promenix men det blir aldrig av.
Idag kanske vi ska plocka lingon =) Bara mamma vill så. Det är ju kanonväder ute så varför inte. Kanske kan tjäna en liten slant också ?! =)

Kvällen blev lugn. Var ganska så trött både jag och Pär så jag tror vi somnade ganska tidigt. Men självklart blev det lite vänner innan. Nu vill jag ha alla One tree hill säsonger ! =)

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0