JOBB, SKOLA - SKOLA, JOBB

Ja, det är det enda jag kan tänka på just nu. Även fast vi inte fått nå uppgifter eller nått att göra till skolan än så är jag såå skoltrött! Blir så trött av din röst. Orkar inte höra på den mer!
Sen har jag börjat tänka mer och mer på vad faaan jag ska göra efter skolan?! Söka jobb, vart ? Vem fan vill ha mig som knappt sommarjobbat ens?! =/ Tänkte ju ta praktik och då fick man ca. 3000 i månaden. Inte mycket men det är bra att börja med. Men nu har jag hört att dom inte betalar praktik längre! Näe, det är ju typiskt bara för att jag vill göra det.
Visst är det ju bra att ha praktik före men hur kul är det att vara luspank då?
Plus att jag inte har en aning om vad jag vill göra. Fan att det ska vara så svårt..
Jag kommer knappt på nå jobb som finns?! Åååhhhhaaaaaaaaaaaaaa! Jag blir galen!


VAD SKA JAG GÖRA ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0