LÖRDAG

Nu har Pär åkt iväg på det där fyrhjuligsgrejset. Så jag är ensam hemma :P
Ska städa lite snart. Det behövs verkligen..
Sen vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med idag. Sitta och glo på teve kan jag tro att det blir. Vad annars ?

Igår kollad jag på Sing-a-long :D Jag älskar det programet! Dom är så jävla kul. Fast jag tycker det var roligare när Johan var med ist. Claes. Men dom är så rolig.. Även Renée Nyberg är ju så bra! Älskar hennes skratt! =)
Fast jag lyckas alltid somna när jag kollar på det?! :P Men det är för att det är fredag och man är trött.
Sen singing bee. Herregud. Jag hatar dansarna! Det ser så jävla mesigt ut. Dom dansar ju fan inte ens bra!? :P Eller ja, bra kanske dom dansar men det ser så lätt ut. Det där kan väl alla lära sig att dansa?! Plus att dom inte ens dansar lika när dom ska göra det.. ojojoj :P

I natt har det varit kallt. Och det märks när Pär kommer över på "min sida" :P
Men inte mig emot! Jag tycker det är mysigt att sova nära =) Mer kalla nätter, tack! haha =)

Näe, nu ska jag gå och göra nå nytta!

Good Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0