MÅNDAG IGEN...

Jag orkar verkligen inte åka till skolan idag. Är så trött, så less! Vet inte varför jag har blivit så less på skolan nu?!
Men det känns som jag mycket hellre vill ligga kvar i sängen och sova. Fy! Kan jag bli positiv igen?

I Lördags var det pubafton. Första gången jag var där... Var inte så kul, men det berodde inte på bergegårn.
Var väl på samma dåliga humör som nu. Men jag vart faktiskt besviken och ledsen för det där..
Men men..
Söndagen blev det inte mycket gjort på. Mamma frågade om vi skulle plocka lingon. Och jag ville verkligen, men jag mådde inte så bra. + att så fort jag ställde mig upp fick jag så jävla ont i ena sidan av huvet?!
Vi köpte pizza och låg i sängen hela dagen..

aja, ska väl försöka få i mig nån frukost. sedan göra arl-uppgifterna som ska vara inlämnad idag.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Julia

söt du är

2008-09-29 @ 15:15:07
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0