MÅNDAG

Ja, idag hade vi ingen arl. Eller vi fick jobba själva, så jag började inte förren 12.20.
Karro kom och jag informerade om vad som hände på mötet med Anja om PA. Det är mycket att göra!
Sedan form med Janne. Jag blir galen på alla sågar som går av för mig! :P Vet inte hur många jag lyckats häva av sen jag började där. Och nu menar jag såndär som "figursågar" eller vad det heter. och det är bladet jag häver av inte själva sågen. haha. men det fattade ni säkert ! Aja!
Efter mycket tjat och gnäll så gick Janne med på att låta mig gå tidigare så jag kunde åka kvart i bussen ner på stan och sedan ta kvart över två bussen hem. (jag tycker inte om att åka från ÖB, det är så mycket folk :P)
Dagen känndes extremt onödig måste jag säga.

När jag kom hem ringde mamma efter ett tag och frågade om jag skulle med på ICA och panta burkar.
Det gjorde jag. Köpte även med mig korv och fläskfilé hem. Rensade fläskfilén på fett, och det vart inte mycket kvar.
Sedan åt vi det till potatisgratängen som blev kvar sen igår =) Stackars Pär som måste äta potatisgratäng 3 dagar i rad :P
Nu har mannen i mitt liv åkt och fixat nått med båten, jag har varit ner med tvätt och ska nog städa undan lite sen middagen sedan ska jag ta en dusch, sen teven! =)

Även att Pär ringde i morse kl. 7 och väckte mig =) Tänkte egentligen sova till 9. Men kunde inte somna om sedan.
Men det var nog lika bra för då fick jag lite städning gjord =) Och det är alltid bra. När man kommer hem känns det inte som man orkar ställa sig och städa precis. Men nu fick jag det gjort innan jag åkte nånstans =)

I morron blir det Sundsvall med Elinis och Karromell! =D Ska se om dom lyckas hoppa av bussen i Gnarp nu då (ska åka bil till s-vall) Ingen av dom har nämligen varit i Gnarp. Eller jo, elina var ju hit på crousing nått år men hon var nog för kalas för att komma ihåg nått. Så jag får stå på busshållsplatsen som en mamma och se så att dom kommer av där dom ska! haha. Sedan ska jag bjuda på lite frukost om dom nu vill ha.
Jag tycker det är kul att ha besök =) Bjuda på mat/fika osv.  Jag tror jag är lite som Monica i Vänner! haha. "The host"
Så kom och hälsa på!! =)


Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0