MÅNGA INLÄGG

Ja, nu blir det flera inlägg efter varandra. Men jag gör hellre så än att trycka in allt i ett enda långt inlägg.
Aja.. Imorron ska iaf. Pär bort med jobbet och åka gocart och grilla. Det betyder att jag blir själv hela dagen.
På lördag sa han idag att han skulle bort nånstans på nå fyrhjulingsgrejs hela dan (säkert kvällen också :( )
Då blir jag också helt själv.
Känns som det var evigheter sen vi hade myskväll.. Nu på vardagarna går man ju och lägger sig direkt och slocknar ganska fort. Jag vill ha myskväll på en helg. Då man slipper hålla reda på tiden och tänka på att man måste gå och lägga sig för att orka upp dagen efter. Jag vill ha mys med tända ljus i soffan framför en bra film och lite gotta, som förut.
Kan kanske ha det på fredag då om han vill =)

I morrn känns det som jag kommer sakna han skitmycket även fast han bara ska vara borta över dan. Haha.
Men jag ska vara glad att jag inte har en karl som åker bort och jobbar en hel vecka i sträck. Då hade jag saknat ihjäl mig =)

I love him, and I need him <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0