MISSLYCKAT

Idag hade vi "kickoff inför YO". Jahapp! Då har man en vecka på sig att bestämma vart man ska praoa. Jävla skit! Jag hatar att praoa! Vet aldrig vart jag ska vara.. Skulle ju vara bra att vara på nått ställe där man kanske hade en chans att få jobb på senare. Åtminstonde sommarjobb. Men vart? Ica är det enda jag kommer på :D haha. Och det är ju ett riktigt drömjobb (nej). Men det är en början iaf och jag skulle inte tacka nej.
Det var även en brandman (kvinna) som var och pratade. Det var även fler bla. från Polisen, Hiab, huddig mm. Men då hon berättade så lät det riktigt roligt! =) Man fick prova på allt möjligt. Men sedan säger hon att det ska vara ett fystest. Jaha, då sket sig ju det! haha. Men men. Det löser sig nog! Hoppas jag.

När jag kom hem var det bara att sätta igång med maten. Skulle prova på mammas fisk i ugn.
Det gör jag aldrig om. Helt misslyckat! Inte ens Pär ville äta det och då ska jag säga att han äter det mesta. Han tog en tugga och spottade ut på engång. Antingen är det så äckligt eller så gjorde jag nått fel :P Så min middag bestog av en kall varmkorv och 2 hårdbröd mackor. Jag som var såå hungrig! Men ska gå och köpa mackor och ost nu sedan ska vi göra varma mackor senare =)

Form med Janne idag igen.. Min vindflöjel kommer bli den fulaste någonsin. Även att jag har gjort tusentals "hål" som jag måste såga ut.
"Nu har jag inte så många blad så du får inte ha av så många." Sa janne.
Jag sågade 2 hål och hade av 3 st. haha. Men ni ska veta hur klen dom är och alla har nog haft av en par stycken. Men man tappar humöret när dom bara går av sedan måste man fixa dit ett nytt. Iofs. går det fort men JA!
I morron har jag bara en lektion igen =) Skönt ! Ta 9 bussen in och kvart över 12 hem =) Är så jävla trött nu kan jag lova! Somnade på bussen hem. Sedan vaknar jag med ett såntdär cp-ryck man får ibland! haha. Och jag som brukar snarka och gnissla tänder när jag sover. Undra hur många gånger Pär vaknat och knuffat till mig för jag för sån oväsen! :D Brukar mest gnissla tänder och då säger han att det låter som tänderna håller på gå sönder. Så jag hoppas jag inte gjorde nått såndant på bussen ;)
Hade ju faktiskt en bettskena förut. Men den var så obehaglig för när man vaknade kändes det som tänderna satt löst.
 Jag har faktiskt haft "huggtänder" en gång i tiden jag med. Men dom är ner gnisslade nu :P

Åsså gick jag på Gina och tänkte köpa en kofta jag såg förut för bara 149 kr. Men självklart var den slut! Eller ja.. den fanns ingenstans iaf. Fy fan va sur jag blev. Jag som ville ha en stickad kofta. På HM kostar ju alla 300 kr. Och det är jag för snål för att köpa en kofta för.
Stickat är något jag vill ha i höst/vinter. Helst i "over size". Typ en storlek för stor eller nå =) Myyysigt ! Men får väl sluta vara så snål och köpa en för 300 då. För jag vill verkligen ha en =)

Aja, nu ska jag på stjärnan!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0