SO YOU THINK YOU CAN DANCE?!

Nu är jag klar med städningen. Håller på att tvätta det sista också.. Skönt. Men det kommer nog bli stökigt här igen om nån dag.
 Pär kom just hem, Linus på linjen var också med. Dom skulle ut och åka fyrhjuling och dricka öl; Onda-ögat på Linus! Hahaha! :D Som för övrigt såg helt oskyldig ut :) Han smakade även dom äckliga "kakorna" jag köpt på dollar. Han fick ner den iaf. det fick inte jag.. Dom var allt annat än god. Blä.
Aja.. jag får väl sysselsätta mig med att kolla på tv. Tråk. Kan ju faktiskt ta en promenad, men näe..:P Det är inge kul att gå själv. Jag vill helst ha nån med mig. JA! Ska höra vad Misen gör =) Det var sååå längesen jag träffade henne och snart åker hon ju till USA. då kommer hon bli enormt saknad!

Även att jag skulle vilja lära mig dansa! =) Har kollat på so you think you can dance nu och jag vill!! Det ser så kul ut och ett plus är ju att man får supersnygg kropp ! :D Men det kommer nog aldrig hända. Jag håller mig till att dansa "full like a kastrull" med Pär! :D haha
-Ska du med och dansa bugg?
-Näe, jag ska dansa "full like a kastrull"
hahaha..

Hej!


Kommentarer
Postat av: Simone

Håller med, varje gång jag ser det där programmet så blir jag grön av avund! =)

2008-09-07 @ 13:03:46
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0