SYSTER YSTER

Ikväll åkte jag till Therese och kollade på Idol och lite av vem kan slå Fredrik och Philip.
Trevligt trevligt =) Det var läääängesen vi umgicks känns det som. Råkade slå på en film sist jag var hemma. Och det var ju det jag och Therese spelade in! haha. satt bara vid köksbordet och pratade och skrattade framförallt! =) Det  var roliga tider. Satt uppe hela natten och gjorde.. ja, jag vet inte vad :) Härliga tider!
Iaf. så var Monster Trucken som var på Crousingen med i vem kan slå Fredrik och Philip :) Lite roligt!

Men nu ska jag vänta på att Pär kommer hem. Då ska vi göra lite varma mackor tror jag sedan blir det den efterlängtade sängen igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0