VINTERJACKA

Jag kommer aldrig hitta en bra vinter jacka!
Har letat och letat och letat. Satt och kolla på alla hemsidor jag kom på igår kväll men näe! Ingen!
Skickade ju efter en förut men den var ju som ett tält, fanns vara 38/40 i storlek. Så det knyckte Therese =)
Har även skickat efter en annan som jag inte fått än men den lär ju vara lika stor.
Sedan hittade jag en till som såg bra ut. Men då man läser komentarerna om den så var den inte varm och inte bra.
Nähe, suck!
Såg en på bik bok's sida:


Den ser ju jävligt varm och skön ut. Tycker även den var rätt snygg =) Kostar 799 kr. Men ser inte riktigt om det är luva på den eller inte?! Är det inte luva går den bort.
Kunde jag inte ha tänkt på det igår när jag var i sundsvall nu då!??
Får väl åka dit igen då med mamma kanske =) För hudik är ju värdelöst!

Aja! Nu ska jag till skolan. Snart är det mörkt när man börjar gå till bussen också, suck!

Är det nån som har tips vart man kan hitta en snygg och varm vinterjacka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0