YESTERDAY

Igår var jag så trött på skolan! När jag satte mig på bussen kännde jag verkligen att jag inte ville åka dit.
Åkte 9 bussen, vilket gjorde att jag blev 20 min sen. Men jag orkade inte åka 8 bussen och sitta och vänta i 50 min.
Då hade dom hunnit gått igenom trepunktsperspektiv, damn it!
Jag gjorde iaf. klart min fula skylt! Hate it! Aja.. sen vill jag bara tillägga att jag hatar alla som går och rycker i våra lådor. Men jag är för feg för att säga till :P Fast vi har sagt till en gång :P haha Aja.
Efter bilden gjorde jag och Karro en planering för PA. Sorry Elina, men den måste göras med eller utan dig. :)
Lunch och hål ett bra tag. Sedan klassråd och vårat, eller faktiskt vill jag ta åt mig äran att det var mitt förslag :P Iaf. så bestämde vi att flytta upp samhällen på onsdagar så nu slutar vi 11.15 på onsdagar ist. för 13.35 och ha ett jävla hål i mitten. Jag blev glaad! =)
Sedan kulturhistoria, jag blir imponerad av att man kan så mycket :P (Anja) Aja, spring till bussen ner på stan, sedan 15.25 bussen hem.

Då åkte jag och handlade med mamma en sväng. Åkte även och skickade tillbaka dom nedrans telefonerna + abonnemang som jag och Therese blivit pålurad. När vi kollade på paketen så stog det olika adress på min och therese. Kollade på adressen den blivit skickad från och den var helt annorlunda. Fast båda var till Kalmar med det var olika siffror före. Aja, det löste sig iaf. Men det kostade 290 kr. att skicka tillbaka =/

Igår måste mamma har läst mina tankar :P Först tänkte jag fråga henne om jag kunde få låna ca. 200 kr av henne. För jag vill åka bil in idag igen och behöver tanka. Sedan är det pubafton i helgen så om man ska på det kostar väl det också. Då kommer hon med pengar för lingonen vi plockade =) Fick ihop 30 kg = 300 kr. Och hon ville inte ha nått så jag fick allt =) Kanske plockar mer i helgen. Det beror på vad man gör på lördan och hur man mår på söndag :P

Även mitt godis från gratisgodis har kommit =) Det var inte så mycket men det var nått iaf =) Ska nog samla ihop mer till nästa gång =)
Ni som är godisgalen som jag, bli medlem ni också. Allt är gratis!
Bli medlem här.

Och JA, Therese! Jag ska göra om designen! Men inte just nu :P

Good morning!

Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

haha jag tycker du skriver så roligt....... :D

2008-09-26 @ 10:15:19
URL: http://mintradera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vilken tid de tar!!

Jag tror de är runt 1 oktober nångång, men jag vet inte riktigt. Måste ta reda på de ;P så kanske man hinner plocka mkt mer :P

2008-09-26 @ 12:51:53
Postat av: Lisa

Fan vilken tid de tar!!

Jag tror de är runt 1 oktober nångång, men jag vet inte riktigt. Måste ta reda på de ;P så kanske man hinner plocka mkt mer :P

2008-09-26 @ 12:52:16
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fan vilken tid de tar!!

Jag tror de är runt 1 oktober nångång, men jag vet inte riktigt. Måste ta reda på de ;P så kanske man hinner plocka mkt mer :P

2008-09-26 @ 12:52:19
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fan vilken tid de tar!!

Jag tror de är runt 1 oktober nångång, men jag vet inte riktigt. Måste ta reda på de ;P så kanske man hinner plocka mkt mer :P

2008-09-26 @ 12:53:37
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fan vilken tid de tar!!

Jag tror de är runt 1 oktober nångång, men jag vet inte riktigt. Måste ta reda på de ;P så kanske man hinner plocka mkt mer :P

2008-09-26 @ 12:53:38
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj de blev nå knas där!

2008-09-26 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0