YOGA

Nu har jag nyss kommit hem igen efter att ha varit hemma sväng. haha.. Jag säger hem åt både sörfjärn och här =)
Aja.. kom dit sa hej. Inget svar. Mamma låg nog och sov. :P Men men.. gick upp och började plocka på boxen. Tog med mig den. Men då får ju stackars mamma inte nånting att kolla på när hon inte får se på det hon vill för pappa =/ eftersom Therese också har tagit upp sin. Men då tog vi en annan box och tänkte häva den i Therese rum, eftersom min teve har dött på nått konstigt vis. Men då hade ju therese mördat sladden till boxen. Såg ut som hon bara rivit ur den :P ojoj. Så vi fick ta boxen från hallen och therese tv in till mitt rum. försökte få på nån kanal men det gick inte.. Måste antagligen uppdatera. Sedan fick jag reda på att pappa tagit bort tv1000 kanalerna =( så då kanske det inte ens är så många fler kanaler på den. Så då kan mamma få tillbaka den =)
Hämtade även ut ett paket med mina vinterjackor. Men till min förvåning så var det bara en där?! Och den passade inte alls.. visst att jag vill ha en stor jacka men den där var ett tält! :D
Hämtade även lite mer smått å gott hemifrån.
Och Louie älskling kom och var gosigare än nånsin! =) kramades som bara den och tuttade på örat och prata! =) Såå söt! Charlie, Chico och Putte var också hemma men inte lika gosig som Losan! =)

Men nu ska jag gå och göra mat åt mig själv! Tråkigt att äta själv och jag hatar att laga mat till bara mig men nu är jag så jädrans hungrig och är så sugen på korv och strips med hamburgedressing ! :P + att jag måste äta upp korven innan den blir dålig! :D haha..

Hämtade även en Yoga-dvd ! har en bok men det är liksom inte roligt att göra så =) Roligare att se hur man ska göra. Det var ju yoga varje morron förut vid typ 5. Som jag jämt kollade på men jag tog mig aldrig till att göra det.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Yoga är så skönt och avslappnande! =)

2008-09-08 @ 17:43:10
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0