ANGLING

Igår var vi bara hemma och kollade på Talang =)  Men somnade
i slutet, iaf jag.
Men han som sa att han var Sveriges starkaste man. haha! Vilket skämt!
Aja.

Imorse ringde alarmet klockan 5. Dax för att åka och angla. Bara jag och
Pär
den här gången =)
Vi gjorde i ordning lite fika, sedan bar det av. Tycker vi (Pär) gjorde det bra,
när vi fick med oss allt utan vagn. Spännde fast lite på hjulingen och packade
ner i väskor osv.
Det var iaf. dubbel-is på sjön. Uscha! haha, jag får hjärtattack varje gång den
första isen spricker! :P Känns som man gått igenom helt! och vattnet kommer
från alla håll. Hua! Hoppas det inte blir värre tills långfredagen.
Vi kom fram till dit vi skulle och Pär började borra hål. Jag fick ta bort isen ur hålen.
haha, det enda jag kan! :P
Dock var det inte det bästa vädret. Småregnade lite, men det gjorde inte mycket.
Det var skönt att komma ut lite ändå. Gjorde eld och grillade lite.
Fick fyra fällningar men bara 2 fiskar. :)
Sedan började det regna ganska mycket så vi bestämde oss för att åka hem.
När vi kommer upp på Gnarp så ser det ut att bli finväder, typiskt!
Men det var trevligt ändå! =)

När vi kom hem var det teven som gällde för mig. Tog mig även en powernap! =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ella

Tjingeling igen..



Gud vad mysigt att angla, men lite trist väder idag bara fy för regn och rusk nu vill jag ha vår och varm sol..Man blir ju så himla glad och sprallig när solen tittar fram.

Kanske ni vill komma och äta hos oss nåt framöver när ni kan, vore ju skoj att ses igen?

Jobbar dygn på jobbet så jag brukar sitta o titta på bloggar då, ha ha på arbetstid.

Kolla på lite bilder du lagt ut på lägenheten, blev ju kanonfint med ny tv och nya fåtöljer. Vi har renoverat vårt badrum och vart utan dusch i tre veckor fy tusan vad jobbigt, blir ju bökigt att måsta åka på badhuset varje dag men oliver och alice tyckte nog att det var skoj iaf.

kram kram

2009-04-04 @ 16:02:13
Postat av: Nathalie

Ja, jag vill också ha vår och värme nu =) Ja, absolut, det tycker jag vi ska göra. Vi kan nog nästan när som helst skulle jag tro :) Ja, det vart mycket större när vi tog bort soffan. Men lite jobbigt att det inte finns så mycket sittplatser ifall någon kommer och hälsar på =) Ja, vi fick ju badrummet renoverat vi med för ett bra tag sedan. Jobbigt att vara utan dusch. Kram kram!

2009-04-04 @ 19:52:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0